Aktualizacja: 09.12.2019 05:32 Publikacja: 08.12.2019 15:38
Foto: materiały prasowe
Nagrody przyznała CAPA, największa światowa firma analityczna z rynku lotniczego. Te wyrazy uznania dla linii lotniczych, lotnisk oraz osobowości z branży lotniczej przyznawane są rokrocznie od 2003 roku dla Azji i Pacyfiku, oraz dla reszty świata za wybitne sukcesy, które mogą być punktem odniesienia dla innych graczy z branży.
British Airways, które w tym roku zanotowały kilka wpadek informatycznych otrzymały nagrodę za innowacyjność i zdolność do podejmowania bardzo trudnych decyzji, jakość serwisu i skuteczną dystrybucję, oraz transformację przygotowującą przewoźnika do wyzwań przyszłości. W tę przemianę przewoźnik inwestuje teraz 6,5 mld funtów.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas