Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.10.2018 11:32 Publikacja: 11.10.2018 11:32
Foto: 123rf.com
Producent kadłubów Spirit AeroSystems i producent silników do tych maszyn wąskokadłubowych, spółka CFM Int'l mieli własne problemy, co wywołało opóźnienia dostaw podzespołów i końcowych wyrobów. W lipcu Boeing wydal klientom tylko 29 tych samolotów, w sierpniu już 48, co przywróciło nadzieje na pobicie ubiegłorocznego rekordu 763 sztuk.
Prezes Dennis Muilenburg powiedział we wrześniu, że dostawy tylko B737 powinny być równie dobre jak w sierpniu. Okazały się lepsze od spodziewanych. Wyniki kwartalne świadczą o poprawie sytuacji u dostawców, a koncern może mieć dobrą końcówkę roku — uznała Sheila Kahyaoglu z Jefferies, która spodziewa się całkowitej poprawy w IV kwartale.
Pociąg Intercity Adriatic Express, który wiezie turystów z Polski do Chorwacji, wyruszył w swój pierwszy kurs w...
Europa bardzo powoli odbudowuje swój ruch lotniczy po pandemii. Najszybciej udało się to Turkom, którzy pod ten...
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
W założeniach zarządu nie trafią one jednak na rynek przewozowy, a jednie na złom. Zdecydowana większość to tabo...
Lotnisko w Dubaju już funkcjonuje względnie normalnie. W Katarze nadal są niewielkie opóźnienia. Etihad Airways...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas