Reklama
Rozwiń
Reklama

Lufthansa: strajki, to nie największy kłopot

Z powodu trzydniowego strajku w należących do Lufthansy linii Germanwings, który ma się zakończyć 1 stycznia o północy ucierpi przynajmniej 30 tys. pasażerów. Ale dla Lufthansy ostatnio nękanej protestami pracowniczymi, to nie jest największy kłopot.

Publikacja: 01.01.2020 13:27

Lufthansa: strajki, to nie największy kłopot

Foto: Fotorzepa, Roman Bosiacki

Prawdziwym problemem jest narastająca frustracja pracowników w Grupie LH, no może z wyjątkiem szwajcarskiej linii Swiss. Teraz organizator strajku, związek zawodowy pracowników personelu pokładowego UFO grozi, że jeśli Lufthansa nie potraktuje na serio ich postulatów – zmiany w warunkach przyjmowania do pracy oraz możliwości zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin, to protesty przedłużą się na kolejne dni 2020. Przy tym ma strajkować nie tylko personel Germanwings, ale i samej Lufthansy. A to zazwyczaj stwarza naprawdę poważne problemy. Przy tym ostatnia reakcja Lufthansy zastanawia, bo rzecznik linii powiedział mediom : — Nie widzę możliwości rozwiązania tego konfliktu.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama