Aktualizacja: 27.11.2018 15:30 Publikacja: 27.11.2018 15:30
Foto: Bloomberg
- W Europie jest za dużo graczy - powiedział Carsten Spohr na spotkaniu w Berlinie zorganizowanym przez wyspecjalizowaną firmę CAPA-Center for aviation i zauważył, że w ostatnich miesiącach zbankrutowało sześć linii. - To oczywiste, że konsolidacja nasili się i my jako Lufthansa chcemy w tym uczestniczyć - dodał.
Lufthansa jest ostatnio bardzo aktywna w sferze fuzji i kupna aktywów, w 2016 r. przejęła Brussels Airlines, a w 2017 r. część Air Berlina w ramach rozwijania swojej taniej linii Eurowings.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas