Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.07.2020 14:18 Publikacja: 16.07.2020 14:18
Foto: Bloomberg
Tylko w czerwcu linie lotnicze i firmy leasingowe zrezygnowały z kupna 60 samolotów, BOC Aviation z Singapuru anulowała kupno 30 sztuk, Avolon z Dublina 17, a Aviation Capital ze Stanów pięciu samolotów. Rumuński przewoźnik Blue Air nie chce już sześciu MAX-ów, dwaj inni klienci anulowali kupno dwóch sztuk — podał Reuter.
Dostawy w ciągu 6 miesięcy również zmalały o 71 proc. do 70 sztuk z powodu załamania się transportu powietrznego na skutek pandemii i rezygnacji z odbierania gotowych maszyn albo odraczania terminów odbioru. W czerwcu Boeing wydał klientom 10 samolotów, w maju cztery i w kwietniu sześć. Dostawy mają duże znaczenie finansowe dla producenta, bo klienci płacą wtedy najważniejszą część ceny.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
W sobotę rozpoczął się pierwszy w historii strajk personelu pokładowego w Air Canada. Największy kanadyjski prze...
Największa rosyjska firma żeglugowa, będąca głównym operatorem floty cieni, utraciła rentowność. Strata netto za...
Linie lotnicze Air Canada będą zmuszone odwołać większość z zaplanowanych na sobotę lotów w związku ze strajkiem...
Rosyjska stocznia nie poradziła sobie z budową dwóch nowoczesnych lodołamaczy. Zabrakło podzespołów z zagranicy,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas