Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.12.2020 13:02 Publikacja: 14.12.2020 12:46
Foto: Bloomberg
Japoński przewoźnik Japan Airlines prosi swoich pasażerów o dokonywanie „etycznego wyboru". Wybór ten polegać ma na zdeklarowaniu jeszcze przed podróżą czy pasażer życzy sobie posiłek na pokładzie samolotu czy nie. JAL zarzeka się, że w prośbie tej nie chodzi o cięcie kosztów, a o zapobieganie marnowaniu żywności.
Prośba do pasażerów dotyczy wybranych nocnych lotów na obszarze Azji. Przedstawiciel Japan Airlines tłumaczył CNN, że wielu pasażerów podczas lotu i tak prosi o to, by ich nie budzić na posiłek. Tymczasem przewoźnik przygotowuje tyle posiłków, ilu jest pasażerów na pokładzie. Oznacza to, że za każdym razem część posiłków się marnuje. Dodatkową inspiracją dla programu dobrowolnej rezygnacji z posiłków jest również program ONZ – Sustainable Development Goals (Cele Zrównoważonego Rozwoju), który skłania japońskie firmy do konkurowania w tym zakresie.
Sprytnie zorganizowana sieć importerów na świecie pozwala Rosjanom na sprowadzanie mimo sankcji części zamiennyc...
Deutsche Bahn testuje nowy pociąg dużych prędkości firmy Siemens na trasie między Erfurtem a Halle, ustanawiając...
Pociąg Intercity Adriatic Express, który wiezie turystów z Polski do Chorwacji, wyruszył w swój pierwszy kurs w...
Europa bardzo powoli odbudowuje swój ruch lotniczy po pandemii. Najszybciej udało się to Turkom, którzy pod ten...
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
W założeniach zarządu nie trafią one jednak na rynek przewozowy, a jednie na złom. Zdecydowana większość to tabo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas