Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 20.04.2021 16:36 Publikacja: 20.04.2021 16:36
Foto: Bloomberg
Data nadania nowego imienia zbiegła się niemal z 60. rocznicą wystrzelenia w kosmos rakiety z pierwszym człowiekiem na świecie, Jurijem Gagarinem. S. Korolew, ojciec radzieckiego programu kosmicznego miał już „swój" samolot w Aeroflocie, ale wycofano go z eksploatacji w 2018 r. — informuje portal Simple Flying. Kolejny B777 skonfigurowano na 427 miejsc w trzech klasach (28 biznes, 24 komfort i 375 ekonomicznej).
Przy okazji uruchomiono też na moskiewskim lotnisku nowy hangar serwisowy o powierzchni 15 tys. m2, wyposażony w najnowocześniejszy sprzęt pomiarowo-kontrolny i naprawczy. Jednocześnie zmieszczą się w nim szerokokadłubowy A777 albo A350 oraz dwa rosyjskie Suchoj Super Jet 100. Dyrektor generalny Michaił Korobowicz poinformował, że hangar będzie obsługiwać samoloty Aerofłotu, może z niego korzystać także drugi przewoźnik Rossija z samolotami B747-400. Dotychczas Aerofłot musiał kierować swe boeingi na przeglądy i naprawy do ośrodka Boeinga w Szanghaju.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas