Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.08.2020 17:35 Publikacja: 16.08.2020 16:58
Foto: AFP
W lipcu zrezygnowano z kupienia 43 MAXów, więc łączna liczba rezygnacji wraz z zamianą MAXów na inny model doszła do 416 w bieżącym roku — podał Reuter. Na podstawie surowszej normy księgowej Boeing poinformował, że liczba rezygnacji i zamiany (konwersji) na inne modele doszła do 864 samolotów MAX, a czekają one nadal na ponowną certyfikację urzędu lotniczego FAA.
Boeing wydał klientom zaledwie 4 maszyny: jeden B767 cargo dla FedEx, jeden B777 cargo dla DHL i po jednym B787 Dreamliner dla Air France i Turkish Airlines. Rok temu było ich 19, a od początku 2020 r. klienci odebrali 74 sztuki. W 2018 r., przed kryzysem z powodu katastrof i uziemienia, Boeing dostarczył rekordową liczbę 806 maszyn. W tym roku pandemia dołożyła swoje, linie przestały latać, nie potrzebują nowych samolotów. Specjaliści z banku Jefferies spodziewają się, że tegoroczne dostawy wyniosą 138 sztuk, po 380 w 2019 r.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Odczyty z czarnych skrzynek wyjaśnią, jak doszło do incydentu na lotnisku w Hongkongu. Boeing 747 w wersji carg...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
– Chcemy pokazać jak ważne jest lotnictwo dla polskiej gospodarki. Nie mówiąc oczywiście o jego roli w obronnośc...
Władimir Putin bardzo chciał, żeby kolejne spotkanie z Donaldem Trumpem obyło się w Moskwie. Miał ku temu kilka...
Amerykański regulator rynku lotniczego - Federalna Agencja Transportu zezwoliła Boeingowi na zwiększenie produkc...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas