Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.09.2020 10:49 Publikacja: 09.09.2020 10:46
Foto: Bloomberg
Dostawy grupy z Tuluzy zmalały do 39 samolotów z 49 w lipcu i 41 rok wcześniej. Jedną czwartą stanowiły samoloty wąskokadłubowe dla tanich linii np. IndiGo czy Wizz Air, które spisują się względnie dobrze w porównaniu z tradycyjnymi przewoźnikami. Boeing dostarczył tylko 13 sztuk — odnotował Reuter.
Pandemia spowodowała całkowity brak zainteresowania maszynami szerokokadłubowymi, A350 i B787. Airbus dostarczył w sierpniu 4 takie samoloty, w tym jeden swemu działowi samolotów wojskowych i jeden Cathay Pacific. W lipcu osiągnął z ta linią umowę o nowym harmonogramie dostaw A350, przewidującym późniejsze terminy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas