Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.09.2020 10:49 Publikacja: 09.09.2020 10:46
Foto: Bloomberg
Dostawy grupy z Tuluzy zmalały do 39 samolotów z 49 w lipcu i 41 rok wcześniej. Jedną czwartą stanowiły samoloty wąskokadłubowe dla tanich linii np. IndiGo czy Wizz Air, które spisują się względnie dobrze w porównaniu z tradycyjnymi przewoźnikami. Boeing dostarczył tylko 13 sztuk — odnotował Reuter.
Pandemia spowodowała całkowity brak zainteresowania maszynami szerokokadłubowymi, A350 i B787. Airbus dostarczył w sierpniu 4 takie samoloty, w tym jeden swemu działowi samolotów wojskowych i jeden Cathay Pacific. W lipcu osiągnął z ta linią umowę o nowym harmonogramie dostaw A350, przewidującym późniejsze terminy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas