Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.02.2015 12:08 Publikacja: 04.02.2015 11:34
Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik
PKP Intercity testuje bowiem nowy kanał sprzedaży. Zakłada on, że bilety będzie można kupić w placówkach pocztowych. Ruszył już pilotaż realizowany we współpracy z Pocztą Polską (PP). Dodatkowo, w wytypowanych placówkach podróżni mogą uzyskać informacje o połączeniach i ofertach promocyjnych PKP Intercity, otrzymać fakturę VAT do zakupionego biletu, bądź złożyć w formie pisemnej reklamację.
Testy mają potrwać trzy miesiące i na wstępie będą dostępne w 37 wybranych obiektach. Dla PP to kolejna forma szukania nowych przychodów. Te z tradycyjnych listów od lat stale spadają, średnio o 4 proc. rocznie. - Poczta Polska to firma, która dociera do każdego zakątka naszego kraju. Jesteśmy blisko naszych klientów stąd każde rozwiązanie, które pozwala im załatwiać w placówkach różnego rodzaju dodatkowe usługi i sprawy jest dla nas atrakcyjnym rozwiązaniem – zachwala nową usługę Zbigniew Baranowski, rzecznik PP.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
W sobotę rozpoczął się pierwszy w historii strajk personelu pokładowego w Air Canada. Największy kanadyjski prze...
Największa rosyjska firma żeglugowa, będąca głównym operatorem floty cieni, utraciła rentowność. Strata netto za...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas