Aktualizacja: 16.11.2015 16:22 Publikacja: 16.11.2015 16:22
GE Aviation należąca do konglomeratu General Electric wyjaśniła, że zaawansowany silnik turbośmigłowy ma rywalizować z będącym w powszechnym użytku silnikiem PT6, produkcji Pratt&Whitney z konglomeratu UTC, który dominuje od 50 lat na rynku małych silników. Sprzedano ich 51 tys.
GE zamierza zainwestować w to przedsięwzięcie do miliarda dolarów, w tym 400 mln w ośrodek produkcji w Europie. Spółka z Textronem zamierza wypuścić całkowicie nowy silnik dla jednosilnikowych awionetek zabierających do 12 pasażerów. Maszyny te mają osiągać zasięg 1500 mil morskich i prędkość 280 węzłów.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas