Aktualizacja: 11.01.2016 09:37 Publikacja: 11.01.2016 09:37
Foto: Bloomberg
Zmiany te nie powinny wpłynąć na wielkość obrotów, ale stanowią wyzwanie dla całego sektora, bo mniejsze firmy mają trudności w dorównaniu europejskim rywalom. — Podczas przechodzenia przez ten etap industrializacji znaleźliśmy się w małym dołku, a to oznacza, że nasza działalność jest mniej owocna — przyznał wiceszef rady administracyjnej producenta detali mocujących Lisi na konferencji prasowej organizacji producentów dla przemysłu lotniczego GIFAS. — 2015 rok był taki sobie, a 2016 będzie ciężki — dodał Bertrand Lucereau z fimy SECAMIC nawiązując do zmian czekających małe i średnie firmy.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas