Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.01.2016 12:12 Publikacja: 29.01.2016 12:12
Umowę podpisał białostocki oddział Generalnej Dyrekcji dróg Krajowych i Autostrad. Jest on także odpowiedzialny za budowę pozostałych dwóch odcinków mazowieckiej części trasy: od węzła Poręba do Ostrowi Mazowieckiej i kolejnego – do granicy z województwem podlaskim.
Kontrakt ze Skanską wart jest prawie 335 milionów złotych. Powstanie za to trasa z dwoma pasami ruchu w każdą stronę i pasami awaryjnymi. Zdecydowano się na zastosowanie technologii betonowej: Skanska postawi przy trasie dwie wytwórnie betonu cementowego, które będą pracować wyłącznie na użytek drogowców. Nawierzchnia zostanie wykończona w technologii washbeton, która ma redukować natężenie hałasu przejeżdżających pojazdów. Użycie betonu, który jest bardziej trwały od asfaltu, pozwoli także zmniejszyć koszty eksploatacji trasy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas