Aktualizacja: 29.01.2016 12:12 Publikacja: 29.01.2016 12:12
Umowę podpisał białostocki oddział Generalnej Dyrekcji dróg Krajowych i Autostrad. Jest on także odpowiedzialny za budowę pozostałych dwóch odcinków mazowieckiej części trasy: od węzła Poręba do Ostrowi Mazowieckiej i kolejnego – do granicy z województwem podlaskim.
Kontrakt ze Skanską wart jest prawie 335 milionów złotych. Powstanie za to trasa z dwoma pasami ruchu w każdą stronę i pasami awaryjnymi. Zdecydowano się na zastosowanie technologii betonowej: Skanska postawi przy trasie dwie wytwórnie betonu cementowego, które będą pracować wyłącznie na użytek drogowców. Nawierzchnia zostanie wykończona w technologii washbeton, która ma redukować natężenie hałasu przejeżdżających pojazdów. Użycie betonu, który jest bardziej trwały od asfaltu, pozwoli także zmniejszyć koszty eksploatacji trasy.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas