Aktualizacja: 09.02.2016 13:22 Publikacja: 09.02.2016 13:22
Socjalistyczny rząd portugalski zmienia warunki prywatyzacji narodowego przewoźnika - TAP.
Foto: Bloomberg
Portugalczycy nie zgadzają się, aby inwestor branżowy miał aż 61 proc. udziałów w linii, czyli większość w radzie nadzorczej.
Umowa prywatyzacyjna TAP została podpisana 2 miesiące temu i pakiet większościowy został przyznany konsorcjum Atlantic Gateway - brazylijskiej linii lotniczej Azul Airways i jej założycielowi Davidowi Neelmanaowi, amerykańskiej Jet Blue Airways, oraz portugalskiemu inwestorowi - operatorowi połączeń autobusowych Barranquiro Group, którego właścicielem jest Humberto Pedrosa. Wtedy udziały podzielono tak: 61 proc. dostali inwestorzy, 34 proc. pozostało w rękach państwa, a 5 proc. akcji zostało podzielonych między 10 tys. pracowników TAP.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas