Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.02.2016 13:22 Publikacja: 09.02.2016 13:22
Socjalistyczny rząd portugalski zmienia warunki prywatyzacji narodowego przewoźnika - TAP.
Foto: Bloomberg
Portugalczycy nie zgadzają się, aby inwestor branżowy miał aż 61 proc. udziałów w linii, czyli większość w radzie nadzorczej.
Umowa prywatyzacyjna TAP została podpisana 2 miesiące temu i pakiet większościowy został przyznany konsorcjum Atlantic Gateway - brazylijskiej linii lotniczej Azul Airways i jej założycielowi Davidowi Neelmanaowi, amerykańskiej Jet Blue Airways, oraz portugalskiemu inwestorowi - operatorowi połączeń autobusowych Barranquiro Group, którego właścicielem jest Humberto Pedrosa. Wtedy udziały podzielono tak: 61 proc. dostali inwestorzy, 34 proc. pozostało w rękach państwa, a 5 proc. akcji zostało podzielonych między 10 tys. pracowników TAP.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas