Klasa ekonomiczna lekarstwem dla Garudy

Narodowy przewoźnik indonezyjski, Garuda Indonesia, ofiara nadmiaru mocy przewozowych i małego wzrostu gospodarki jest zmuszona przebudować swą flotę i odroczyć odbiór części samolotów — ogłosił w Singapurze jej szef Arif Wibowo

Publikacja: 18.02.2016 11:08

Garuda i jej filia, tania linia Citilink mają m. in. do czynienia z konkurencją prywatnego przewoźnika Lion Group, który stał się pierwszoplanowym uczestnikiem miejscowego rynku. — Ponadto panuje nadmiar mocy przewozowych nie tylko w skali wewnętrznej, ale także na poziomie regionu — stwierdził prezes Wibowo. Przewozy jego linii ucierpiały z powodu spadku popytu, wynikającego z potanienia surowców, Garuda odroczy więc odbiór kilku dużych samolotów i o napędzie turbośmigłowym.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Transport
Kiedy pierwszy samolot wyląduje na CPK? Wiceminister Maciej Lasek zdradza datę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Transport
Europa łaskawsza dla spalinowców
Transport
Rosja zbudowała 15 razy mniej samolotów pasażerskich niż chciał Putin
Transport
Strajk na budowie nadzorowanej przez Putina. Nie ma pieniędzy na wypłaty
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Transport
Od najbliższej soboty pociągi pojadą szybciej na głównych trasach