Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 11:05 Publikacja: 16.04.2023 14:22
Foto: Bloomberg
Linia ma 390 samolotów, którymi lata do 120. krajów na 400 lotnisk. W Polsce - do Warszawy i od 1 maja także do Krakowa. Turecki przewoźnik wprawdzie wolał Katowice, ale nie dostał na to zgody.
Turkish Airlines wkrótce będą obchodzić 90. rocznicę swojego powstania. Już wcześniej w prezencie urodzinowym od państw dostały nowoczesne lotnisko w Stambule pozwalające praktycznie na nieograniczony rozwój. Flota Turkisha, to airbusy i boeingi, w tym A350 i B787. Średni wiek -10 lat. To także linia bardzo dochodowa, bo za 2022 rok zanotowała zysk netto w wysokości 2,7 mld dol., o 28 proc. więcej, niż rok wcześniej. W 2033 roku, kiedy linia zakończy realizację swoich planów rozwojowych przychody mają sięgnąć 50 mld dol. Już w tej chwili Turkish jest porównywany z British Airways. Ten rok chce zakończyć z 435 samolotami.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas