Reklama
Rozwiń

Reklamy sponsora Manchester City zakazane w Wielkiej Brytanii

Etihad Airways, linie lotnicze z Zjednoczonych Emiratów Arabskich, muszą przemyśleć na nowo kampanię reklamową w Wielkiej Brytanii. „Zrównoważone” lotnictwo nie spodobało się nadzorowi rynku reklam.

Publikacja: 12.04.2023 14:15

Reklamy sponsora Manchester City zakazane w Wielkiej Brytanii

Foto: Etihad-Airways

Kampania reklamowa Etihad Airways, prowadzona w Wielkiej Brytanii pod hasłem „zrównoważonego lotnictwa”, nie spodobała się organizacji Advertising Standards Authority (ASA). ASA uznała, że reklamy, w których Etihad promując wybór latania jako „świadomego wyboru dla planety”, mogła wprowadzać konsumentów w błąd co do wpływu latania na środowisko.

W zamieszczonych na Facebooku reklamach Etihad promował swoje działania jako „odważniejsze podejście linii lotniczej do zrównoważonego lotnictwa” oraz zachęcał do wybierania swoich usług jako „świadomego wyboru dla planety”. Pokazywał też, że ogranicza używanie plastikowych sztućców na pokładach samolotów. Podkreślano też, że Etihad został „Zieloną linią lotniczą 2022”.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Transport
Armagedon na lotniskach Rosji. Lecą głowy na Kremlu
Transport
Będzie z czego budować CPK. PPL mają rekordowe zyski
Transport
Embraer nie poddał się w Europie po porażce w Locie. Wielkie zamówienie od SAS
Transport
Prezes PAŻP składa rezygnację. To początek gorącego lotniczego sezonu
Transport
Potężny atak hakerski na linię lotniczą. Wyciekły dane nawet 6 milionów klientów