Reklama

Dostawców taboru kolejowego i tramwajowego czekają dwa chudsze lata

Dostawcy taboru kolejowego i tramwajowego wyglądają przetargów. Ale przewoźnicy i samorządy z rozpoczęciem inwestycji czekają na unijne dotacje.

Publikacja: 30.03.2016 22:00

Najbliższe dwa lata nie będą dla producentów taboru tak dobre jak rekordowy 2015 r. Według ekspertów dopiero przydział funduszy z bieżącej perspektywy unijnej pozwoli ocenić zakupowe możliwości przewoźników i samorządów.

Duzi przewoźnicy, jak Przewozy Regionalne oraz InterCity, nie mówiąc o samorządach, kupowali bowiem do tej pory tabor z unijnym dofinansowaniem. – Liczymy się z tym, że zamówienia będą niższe, co jest typowe w pierwszym etapie każdej perspektywy unijnego finansowania – przyznaje rzecznik Pesy Michał Żurowski.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Lotnisko w Gdańsku nie chciało chińskich skanerów bagażu. Jest wyrok w sprawie
Transport
Premier Donald Tusk: To już nie pilnowanie łąki. Co zrobiono w Porcie Polska?
Transport
Jak PPL będzie finansował CPK. Docelowo udziały wzrosną z 49 do 100 proc.
Transport
Premier Tusk ogłasza nową nazwę CPK. Teraz lotnisko w Baranowie to „Port Polska”
Transport
Brama lotnicza do Europy Środkowej niepotrzebna. Przeszkodziło CPK?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama