Reklama

Koniec tanich biletów. Linie lotnicze wiedzą, jak sobie poradzić z pasażerami

Wyśrubowane dopłaty paliwowe, to za mało. Pasażerowie nadal chcą latać. Więc linie lotnicze, które jeszcze do niedawna robiły wszystko, by zachęcić ich do latania, wracają do gospodarki regulowanej. Regulowanej cenami.

Publikacja: 03.07.2022 12:37

Koniec tanich biletów. Linie lotnicze wiedzą, jak sobie poradzić z pasażerami

Foto: AFP

- Bilety są zbyt tanie. Więc ceny będą rosły przynajmniej przez następnych 5 lat - powiedział prezes Ryanaira, Michael O’Leary w rozmowie z „Financial Times”. Przyznał, że jest to odwrót od filozofii, którą kiedyś zaszokował rynek lotniczy i zachęcił do latania także tych konsumentów, którzy o podróżach myśleli jako o szczycie luksusu. Wtedy rewolucyjna polityka Ryanaira zmusiła przewoźników tradycyjnych do obniżenia taryf, chociaż produkt, jaki oferowały Lufthansa, Air France, a także LOT był zupełnie inny od tego, co można było kupić w Ryanairze. Lufthansa, LOT i Air France także zmieniły się od tego czasu, między innymi kończąc z bezpłatnymi posiłkami na pokładzie i wprowadzając nową politykę bagażową.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
LOT rośnie szybciej niż konkurencja. Ale problemów nie brakuje
Transport
Wielkie zmiany w Lufthansie. Najważniejsze decyzje pod jednym dachem
Transport
Amerykanie znieśli sankcje na białoruską Belavię. Co to znaczy?
Transport
Samolot Enter Air wypadł z pasa na lotnisku w Balicach
Transport
Norweski przekręt. Flota cieni rejestrowana na firmę z Oslo
Reklama
Reklama