Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.01.2021 14:33 Publikacja: 14.01.2021 13:53
Foto: Zorro2212/CC BY-SA 3.0
Wiceprezydent Łodzi Adam Pustelnik poinformował w czwartek na konferencji prasowej, że władze Łodzi chcą sprzedać swoje udziały w porcie lotniczym im. Władysława Reymonta. Podczas konferencji wiceprezydenta miasta nie zostały jednak podane szczegóły dotyczące tego, jaką kwotę miasto spodziewa się uzyskać ze sprzedaży ani konkretnego terminu operacji. Władze Łodzi muszą jeszcze uzyskać zgodę radnych na pozbycie się udziałów w lotnisku.
Wiadomo jednak, że choć władze Łodzi otwarte są na propozycje potencjalnych inwestorów, to najchętniej widziałyby na Lublinku hub logistyczny. Łódzkie lotnisko ma na to potencjał, bo położone jest w korzystnym miejscu w pobliżu zbiegu ważnych szlaków komunikacyjnych. Operatorzy logistyczni korzystali z łódzkiego lotniska coraz chętniej – dopiero kryzysowy 2020 rok przyniósł nieznaczne zmniejszenie liczby przeładowanych na Lublinku towarów. O zaletach położenia lotniska wprost napisała na Twitterze prezydentka miasta Hanna Zdanowska.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas