Aktualizacja: 02.11.2016 10:27 Publikacja: 02.11.2016 08:57
Foto: AFP
Badacze z Massachusetts Institute of Technology, Uniwersytetu Stanforda oraz Uniwersytetu Waszyngtońskiego chcieli sprawdzić, czy kierowcy popularnych firm transportowych traktują na równi swoich pasażerów w miastach o dużej różnorodności kulturowej. Studenci biorący udział w badaniu otrzymali identyczne smartfony, na których zainstalowane były trzy aplikacje służące do zamawiania taksówek – Uber, Lyft i Flywheel. Przez dwa lata korzystali z ich usług, co pozwoliło na zebranie szczegółowych danych z niemal 1500 przejazdów odbytych w Seattle i Bostonie.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas