InPost: 405-proc. wzrost segmentu kurierskiego

Spółka Rafała Brzoski, która do niedawna znana była głównie z walki z Pocztą Polską na rynku listów, teraz coraz mocniej atakuje rynek kurierski.

Publikacja: 16.01.2017 11:29

InPost: 405-proc. wzrost segmentu kurierskiego

Foto: materiały prasowe

Świadczą o tym wstępne dane za 2016 r. Wynika z nich, że segment kurierski InPostu wzrósł rok do roku o 405 proc. Silne wzrosty zanotowały przesyłki polecone e-commerce, które w minionym roku zyskały 149 proc. Nadal stabilnie rośne segment paczkomatów. Maszyny te obsłużył o 79 proc. więcej paczek w porównaniu do 2015 r. Rekordowym miesiącem był grudzień, w którym InPost dostarczył w sumie 15 proc. rocznego wolumenu.

- Z ofertę kurierską wystartowaliśmy bardzo niedawno, bo w lipcu 2015 r. W ciągu zaledwie 18 miesięcy rozbudowaliśmy biznes kurierski do poziomu, do którego nasza konkurencja musiała dochodzić wiele lat – podkreśla Rafał Brzoska.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Transport
Pilot wywołał pożar w samolocie British Airways, bo pomylił lewą rękę z prawą
Transport
Wojna lotnicza? Bruksela grozi cłami Boeingowi
Transport
Uber ma kłopoty. Wyniki rozczarowały, najniższy wzrost od czasów pandemii
Transport
Donald Trump nie da pieniędzy na szybką kolej w Kalifornii
Transport
Konflikt Indii z Pakistanem. Mnóstwo lotów odwołanych bądź wydłużonych
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem