Aktualizacja: 16.01.2017 11:29 Publikacja: 16.01.2017 11:29
Foto: materiały prasowe
Świadczą o tym wstępne dane za 2016 r. Wynika z nich, że segment kurierski InPostu wzrósł rok do roku o 405 proc. Silne wzrosty zanotowały przesyłki polecone e-commerce, które w minionym roku zyskały 149 proc. Nadal stabilnie rośne segment paczkomatów. Maszyny te obsłużył o 79 proc. więcej paczek w porównaniu do 2015 r. Rekordowym miesiącem był grudzień, w którym InPost dostarczył w sumie 15 proc. rocznego wolumenu.
- Z ofertę kurierską wystartowaliśmy bardzo niedawno, bo w lipcu 2015 r. W ciągu zaledwie 18 miesięcy rozbudowaliśmy biznes kurierski do poziomu, do którego nasza konkurencja musiała dochodzić wiele lat – podkreśla Rafał Brzoska.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas