Reklama

InPost: 405-proc. wzrost segmentu kurierskiego

Spółka Rafała Brzoski, która do niedawna znana była głównie z walki z Pocztą Polską na rynku listów, teraz coraz mocniej atakuje rynek kurierski.

Publikacja: 16.01.2017 11:29

InPost: 405-proc. wzrost segmentu kurierskiego

Foto: materiały prasowe

Świadczą o tym wstępne dane za 2016 r. Wynika z nich, że segment kurierski InPostu wzrósł rok do roku o 405 proc. Silne wzrosty zanotowały przesyłki polecone e-commerce, które w minionym roku zyskały 149 proc. Nadal stabilnie rośne segment paczkomatów. Maszyny te obsłużył o 79 proc. więcej paczek w porównaniu do 2015 r. Rekordowym miesiącem był grudzień, w którym InPost dostarczył w sumie 15 proc. rocznego wolumenu.

- Z ofertę kurierską wystartowaliśmy bardzo niedawno, bo w lipcu 2015 r. W ciągu zaledwie 18 miesięcy rozbudowaliśmy biznes kurierski do poziomu, do którego nasza konkurencja musiała dochodzić wiele lat – podkreśla Rafał Brzoska.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Transport
Awaria radaru w Wielkiej Brytanii. Loty opóźnione i odwołane
Transport
PKP Cargo chce nowego systemu wynagradzania. Czy będą zwolnienia?
Transport
Filip Czernicki, prezes CPK: Wchodzimy w nową fazę rozwoju
Transport
Aerofłot wciąż w mocy hakerów. Kolejne loty odwołane, trwa liczenie strat
Transport
Atak hakerski na Aerofłot. Paraliż największego lotniska
Reklama
Reklama