Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.03.2021 17:24 Publikacja: 02.03.2021 17:24
Foto: Bloomberg
Nowy premier Mario Draghi spotkał się z ministrami transportu, gospodarki, przemysłu i pracy, naciskał na szybkie załatwienie tej sprawy, ale nie za wszelką cenę. Odtworzenie narodowego przewoźnika musi nastąpić z poszanowaniem unijnych reguł (linia dostała kilka razy pomoc publiczną i nie spłaciła jej), pertraktacje z Brukselą będzie prowadzić tylko premier, ministrowie nie będą mieć dużej swobody manewru.
Pandemia mocno skomplikowała sytuację, ale nie doszło do zakwestionowania podstaw całej operacji, która w planach poprzedniego rządu Giuseppe Conte miała doprowadzić do powstania linii lotniczej z 60 samolotami (stara ma flotę 90 maszyn), 6 tysiącami pracowników i początkowym kapitałem 3 mld euro.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas