Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.03.2021 17:24 Publikacja: 02.03.2021 17:24
Foto: Bloomberg
Nowy premier Mario Draghi spotkał się z ministrami transportu, gospodarki, przemysłu i pracy, naciskał na szybkie załatwienie tej sprawy, ale nie za wszelką cenę. Odtworzenie narodowego przewoźnika musi nastąpić z poszanowaniem unijnych reguł (linia dostała kilka razy pomoc publiczną i nie spłaciła jej), pertraktacje z Brukselą będzie prowadzić tylko premier, ministrowie nie będą mieć dużej swobody manewru.
Pandemia mocno skomplikowała sytuację, ale nie doszło do zakwestionowania podstaw całej operacji, która w planach poprzedniego rządu Giuseppe Conte miała doprowadzić do powstania linii lotniczej z 60 samolotami (stara ma flotę 90 maszyn), 6 tysiącami pracowników i początkowym kapitałem 3 mld euro.
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
W założeniach zarządu nie trafią one jednak na rynek przewozowy, a jednie na złom. Zdecydowana większość to tabo...
Lotnisko w Dubaju już funkcjonuje względnie normalnie. W Katarze nadal są niewielkie opóźnienia. Etihad Airways...
Największe zakłócenia lotów są odczuwalne w połączeniach wewnątrz Bliskiego Wschodu. Przestrzeń powietrzna nad I...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Proste korytarze lotnicze, które pomogły zbudować w krajach Zatoki wygodne centra przesiadkowe, to już przeszłoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas