Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.09.2017 08:01 Publikacja: 20.09.2017 07:53
Foto: Bloomberg
Duży popyt, o ile zmieni się na zamówienia pozwoliłby europejskiemu producentowi rozwinąć program, A380, których sprzedaż zmalała, bo linie wolą oszczędniejsze w eksploatacji A350 i B787. Chiny są rynkiem lotniczym o największej dynamice, Boeing ocenił niedawno popyt w tym kraju w ciągu 20 lat na ponad 7 tys. samolotów o wartości 1,1 bln dolarów.
- Kiedy patrzę na ten rynek, na potok podróżnych i na kontekst gospodarczy, jestem całkowicie przekonany, że Chiny będą potrzebować co najmniej 60 A380 w ciągu najbliższych 5-7 lat — stwierdził Chen na branżowej imprezie w Pekinie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ryanair grozi, że jeśli wejdą cła na samoloty, to nie odbierze swoich boeingów. Dla Embraera 50-proc. taryfa ozn...
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas