Aktualizacja: 20.09.2017 08:01 Publikacja: 20.09.2017 07:53
Foto: Bloomberg
Duży popyt, o ile zmieni się na zamówienia pozwoliłby europejskiemu producentowi rozwinąć program, A380, których sprzedaż zmalała, bo linie wolą oszczędniejsze w eksploatacji A350 i B787. Chiny są rynkiem lotniczym o największej dynamice, Boeing ocenił niedawno popyt w tym kraju w ciągu 20 lat na ponad 7 tys. samolotów o wartości 1,1 bln dolarów.
- Kiedy patrzę na ten rynek, na potok podróżnych i na kontekst gospodarczy, jestem całkowicie przekonany, że Chiny będą potrzebować co najmniej 60 A380 w ciągu najbliższych 5-7 lat — stwierdził Chen na branżowej imprezie w Pekinie.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas