Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.03.2018 13:35 Publikacja: 20.03.2018 13:20
Foto: Adobe Stock
W najnowszych dreamlinerach (podobnych do tych, którymi lata LOT) linii Thai Airways wprowadzono zasady, które ograniczają dostęp do klasy biznes otyłym pasażerom. Osoby, które mają w talii więcej niż 142 cm (56 cali) będą przesadzane do klasy ekonomicznej. Podobnie będzie w wypadku pasażerów podróżujących z dzieckiem do lat dwóch (a więc sadzanym na kolanach i zapinanych specjalnymi pasami).
Krok przewoźnika pozornie jest nielogiczny – w klasie biznes fotele są szersze, więc osoby otyłe zmieszczą się w nich łatwiej. Jednak dyrektor do spraw bezpieczeństwa Thai Airways Prathana Pattanasiri, cytowany przez "Bangkok Post", tłumaczy nowe zasady względami bezpieczeństwa. Nowe pasy w klasie biznes, wyposażone w poduszki powietrzne, uniemożliwiają bowiem bezpieczne zapięcie się osobie z obwodem talii większym niż 142 cm, podobnie uniemożliwiają bezpieczne przypięcie dziecka. Niezależnie więc od tego, ile za bilet zapłaci otyły pasażer, będzie on przesadzony do klasy ekonomicznej, podobnie jak pasażer z małym dzieckiem.
Największe zakłócenia lotów są odczuwalne w połączeniach wewnątrz Bliskiego Wschodu. Przestrzeń powietrzna nad I...
Proste korytarze lotnicze, które pomogły zbudować w krajach Zatoki wygodne centra przesiadkowe, to już przeszłoś...
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas