Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 21:33 Publikacja: 03.11.2021 15:09
Foto: AdobeStock
Duńczycy, którzy odprawiają co piąty kontener wysyłany na świecie, kupią niemiecką firmę wyspecjalizowaną we frachcie lotniczym za ok. 644 mln dolarów.
W czasie pandemii wiele linii lotniczych musiało odstawić samoloty pasażerskie, co wywołało nagły wzrost popytu na przestrzeń ładunkową w samolotach towarowych w czasie, gdy rosnący popyt konsumentów zmuszonych do przebywania w mieszkaniach wywołał napięcia w światowym handlu. Dwie trzecie przychodów Maerska pochodzi teraz z morskiego transportu kontenerów, ale firma chce rozszerzyć działalność i oferować więcej usług w transporcie lotniczym i w przewozach kolejowo-samochodowych. Ma nadzieję, że docelowo dojdzie do oferowania dostaw do drzwi klientów, podobnie jak Walmart i Puma.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas