Aktualizacja: 26.06.2018 18:39 Publikacja: 26.06.2018 18:37
Foto: materiały prasowe
To pierwszy z dwudziestu zamówionych przez Metropolitan EAD składów Siemens Inspiro. Są one takie same jak warszawskie, różni je tylko zasilanie – w Warszawie jest to szyna, w Sofii odbierak na dachu. Trójczłonowy, 60-metrowy pojazd zostanie przewieziony przez ciężarówki, trasa liczy 1100 km.
Newag S.A. wystąpił w konsorcjum z Siemensem AG z siedzibą w Wiedniu i Siemensem EOOD z siedzibą w Sofii. Nowosądecka spółka wykonuje prace wyposażeniowe i samodzielnie zaprojektowała wnętrza wagonów razem z wentylacją i klimatyzacją. Klimatyzacja jest niezbędna, ponieważ pojazd będzie jeździł także na powierzchni. W cenie pojazdu wartość prac Newagu sięga 43 proc., gdy w przypadku warszawskiego kontraktu była o 11 proc. mniejsza.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas