W III kwartale roku finansowego 2021 (kwiecień-czerwiec) koncern osiągnął zysk netto 587 mln dolarów po sześciu kolejnych kwartałach na minusie, po starcie 2,4 mld rok wcześniej, zysk operacyjny 755 mln wobec straty 3,32 mld i zwiększył obroty o 44 proc. do prawie 17 mld dolarów. Analitycy spodziewali się średniej straty 454,8 mln i obrotów 16,54 mld. Dział samolotów cywilnych stracił jednak 472 mln dolarów, ale dział wojskowy zarobił 958 mln, a dział usług 531 mln.
Poprawa jest zasługą samolotów B737 MAX, których dostawy przekroczyły 130 sztuk od czasu zniesienia uziemienia w listopadzie 2020. Boeing zwiększył ich produkcję do 16 miesięcznie, z początkiem 2022 r. chce dojść do 31 sztuk co miesiąc. Wraz z ożywieniem podróży linie lotnicze zaczęły zamawiać te samoloty, Southwest kupiła w marcu 100 sztuk, United w czerwcu 200. Ryanair zachęca Boeinga do uruchomienia produkcji największego MAX 10, zgłasza chęć kupienia kilkuset, o ile cena będzie dobra.