Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.04.2021 15:40 Publikacja: 18.04.2021 15:40
Foto: Bloomberg
Akbar Al Baker nie ukrywa, że jego linia jest zdecydowana odstawić ostatnie 5 takich maszyn, które jeszcze ma w swojej flocie.
Airbus 380 jest bardzo lubiany przez pasażerów. Cichy, przestronny , a z zewnątrz robi ogromne wrażenie, bo jeśli patrzymy z poziomu ziemi wygląda jak wielopiętrowy budynek. Większość linii na świecie zdecydowała się jednak na odstawienie tych samolotów, bo niemożliwe jest w tej chwili zapełnienie ich pasażerami. Wśród nich jest np. Lufthansa i Air France. Ale niektórzy przewoźnicy planują ich powrót.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas