Aktualizacja: 17.04.2019 12:27 Publikacja: 17.04.2019 12:22
Foto: Wikimedia, fot. Mirza Junaid
Sąd wyjaśnił swój werdykt tym, że oferta przejęcia tych udziałów uznana początkowo za prawidłową pochodziła od konsorcjum Casil Europe o kapitale chińskim i od kanadyjskiej firmy SNC Lavalin, której nazwa zniknęła z końcowej propozycji złożonej w październiku 2014, a w czasie postępowania nie można było zmieniać kandydatów.
Werdykt dotyczy wyłącznie procedury cesji, więc sprzedaż udziałów w lotnisku firmie handlowej można zakwestionować wyłącznie w sądzie handlowym, adwokat starających się o ich kupno zapowiedział złożenie w maju w sądzie handlowym w Paryżu wniosku o uchylenie decyzji sądu administracyjnego.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas