Aktualizacja: 04.05.2019 16:53 Publikacja: 04.05.2019 16:48
Foto: Bloomberg
Strata netto wyniosła 320 mln wobec 269 mln rok temu. Obroty zwiększyły się o 3,1 proc. do 5,99 mld euro, a przewozy o 3 proc. do 22,7 mln podróżnych.
Początek roku jest zwykle najsłabszy w transporcie lotniczym, ale początek 2019 był szczególnie rozczarowujący dla Air France-KLM: przewoźnik aspirujący do pierwszego miejsca w Europie tracił po 3,2 mln euro dziennie, ale nie był osamotniony. Lufthansa podała wcześniej o stracie 336 mln euro po minus 52 mln rok temu z takiego samego powodu: wzrostu cen paliwa. AF-KLM zapłaciła teraz 1,2 mld euro, o 140 mln więcej. Ponadto koszty jednostkowe wzrosły o 1,2 proc., a przychody zmalały o 1,4 proc., koszty pracownicze zwiększyły się o 6,4 proc.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas