Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 04.05.2019 16:53 Publikacja: 04.05.2019 16:48
Foto: Bloomberg
Strata netto wyniosła 320 mln wobec 269 mln rok temu. Obroty zwiększyły się o 3,1 proc. do 5,99 mld euro, a przewozy o 3 proc. do 22,7 mln podróżnych.
Początek roku jest zwykle najsłabszy w transporcie lotniczym, ale początek 2019 był szczególnie rozczarowujący dla Air France-KLM: przewoźnik aspirujący do pierwszego miejsca w Europie tracił po 3,2 mln euro dziennie, ale nie był osamotniony. Lufthansa podała wcześniej o stracie 336 mln euro po minus 52 mln rok temu z takiego samego powodu: wzrostu cen paliwa. AF-KLM zapłaciła teraz 1,2 mld euro, o 140 mln więcej. Ponadto koszty jednostkowe wzrosły o 1,2 proc., a przychody zmalały o 1,4 proc., koszty pracownicze zwiększyły się o 6,4 proc.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas