Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.01.2015 19:44 Publikacja: 15.01.2015 19:44
Foto: Bloomberg
Niemiecka linia była zaciekłym krytykiem linii z Bliskiego Wschodu, Qatar, Emirates i Etihad, których konkurencja, a także tanich linii przy trudnościach w gospodarce przyczyniły się do dwukrotnego obniżenia przez nią w ubiegłym roku prognozy zysków w 2015 r.
Szybko rosnąca Qatar uruchomiła od 15 stycznia komercyjne loty na trasie Frankfurt-Doha samolotem szerokokadłubowym, który zabiera 36 podróżnych w klasie biznes i 247 w ekonomicznej. Od marca na tej samej trasie będzie latać drugi A350, linia będzie wykonywać dwa loty powrotne dziennie.
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas