Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.01.2017 17:56 Publikacja: 13.01.2017 17:08
Foto: Bloomberg
Kierowcy korzystający z aplikacji Uber nie mają bowiem licencji, czy taksometrów. Pod koniec listopada do Wydziału Gospodarczego Sądu Okręgowego w Warszawie trafił pozew zbiorowy. Za grupą skarżącą Ubera stoi. m.in. Związek Zawodowy „Warszawski Taksówkarz".
Gdańskie Hallo Taxi, MPT Box z Wrocławia, warszawskie Merc Taxi, czy nowatorskie rozwiązania do zamawiania taksówek przez aplikacje, jak Mytaxi oraz iTaxi, domagają się uregulowania kwestii funkcjonowania nielegalnych przewoźników. - Wierzymy, że aby konkurencja była uczciwa, wymogi jednakowo muszą dotyczyć wszystkich przedsiębiorców świadczących tę samą usługę - tłumaczy nam Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający Mytaxi w Polsce.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas