Aktualizacja: 13.01.2017 17:56 Publikacja: 13.01.2017 17:08
Foto: Bloomberg
Kierowcy korzystający z aplikacji Uber nie mają bowiem licencji, czy taksometrów. Pod koniec listopada do Wydziału Gospodarczego Sądu Okręgowego w Warszawie trafił pozew zbiorowy. Za grupą skarżącą Ubera stoi. m.in. Związek Zawodowy „Warszawski Taksówkarz".
Gdańskie Hallo Taxi, MPT Box z Wrocławia, warszawskie Merc Taxi, czy nowatorskie rozwiązania do zamawiania taksówek przez aplikacje, jak Mytaxi oraz iTaxi, domagają się uregulowania kwestii funkcjonowania nielegalnych przewoźników. - Wierzymy, że aby konkurencja była uczciwa, wymogi jednakowo muszą dotyczyć wszystkich przedsiębiorców świadczących tę samą usługę - tłumaczy nam Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający Mytaxi w Polsce.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas