Aktualizacja: 28.01.2017 10:23 Publikacja: 28.01.2017 09:35
Z okazji Super Bowl, finału rozgrywek futbolu amerykańskiego, będącego nie tylko wydarzeniem sportowym ale i gigantycznym wydarzeniem marketingowym, na amerykański rynek weszła limitowana edycja specjalnych chipsów. W samej przekąsce nie ma niczego niezwykłego, za to opakowanie jest niezwykłe. Frito Lay (znana w Polsce choćby z marki Lays) zapakowała swoje Totsitos w paczkę z wbudowanym sensorem wykrywającym poziom alkoholu w oddechu.
Jeżeli paczka chipsów wykryje poziom alkoholu przekraczający bezpieczną wartość dla kierowcy, czarne opakowanie wyświetli czerwoną kierownice i napis „Don't drink and drive". Przy okazji, jeżeli chipsy wykryją smartfon, to wezwą również Ubera (dodatkowo oferują 10 dolarów zniżki w dniu Super Bowl)). Akcja marki Totsitos jest przeprowadzana wspólnie z Uberem i organizacją Mothers Against Drunk Driving (Matki przeciwko prowadzeniu po alkoholu).
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas