Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.01.2017 10:23 Publikacja: 28.01.2017 09:35
2 zdjęcia
ZobaczFoto: AFP
Z okazji Super Bowl, finału rozgrywek futbolu amerykańskiego, będącego nie tylko wydarzeniem sportowym ale i gigantycznym wydarzeniem marketingowym, na amerykański rynek weszła limitowana edycja specjalnych chipsów. W samej przekąsce nie ma niczego niezwykłego, za to opakowanie jest niezwykłe. Frito Lay (znana w Polsce choćby z marki Lays) zapakowała swoje Totsitos w paczkę z wbudowanym sensorem wykrywającym poziom alkoholu w oddechu.
Jeżeli paczka chipsów wykryje poziom alkoholu przekraczający bezpieczną wartość dla kierowcy, czarne opakowanie wyświetli czerwoną kierownice i napis „Don't drink and drive". Przy okazji, jeżeli chipsy wykryją smartfon, to wezwą również Ubera (dodatkowo oferują 10 dolarów zniżki w dniu Super Bowl)). Akcja marki Totsitos jest przeprowadzana wspólnie z Uberem i organizacją Mothers Against Drunk Driving (Matki przeciwko prowadzeniu po alkoholu).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zarząd PKP Cargo chce m.in. aby wynagrodzenie zasadnicze i premia były powiązane z wynikami pracy. W tej sprawie...
Strategia pozwala nam wyjść poza horyzont otwarcia lotniska i uruchomienia szybkiej kolei. Myślimy już o przyszł...
W środku sezonu urlopowego rosyjska flagowa linia lotnicza wciąż nie poradziła sobie ze skutkami poniedziałkoweg...
Od rana na lotnisku Szeremietiewo odwołano dziesiątki lotów. Sytuacja jest poważna. Tysiące ludzi musiały odebra...
Holenderskie KLM szykują się do wprowadzenia opłat za bagaż podręczny - ujawnił „Brussels Times”. Mogą nie zdąży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas