Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.04.2017 09:44 Publikacja: 29.04.2017 09:44
Foto: AFP
Ubiegłoroczna strata obejmuje koszty deprecjacji majątku linii i restrukturyzacji, które wyniosły 335 mln euro. Rok wcześniej linia straciła 447 mln, a w I kwartale kolejne 293 mln.
Air Berlin należąca w 29 proc. do Etihad Airways jest w trakcie restrukturyzacji, która zakłada zmniejszenie liczby baz w Niemczech do 4 i likwidację sześciu, liczby połączeń ze 140 do 70, jej floty ze 118 do 75 samolotów. Od lutego przekazała Eurowings w leasing 33 samoloty wraz z załogami i Austrian Airlines pięć na takich samych zasadach. Nowa Air Berlin nastawi się na podróżujących służbowo, skupi się na lotach po Niemczech, do Włoch, Skandynawii i Europy Wschodniej, będzie rozwijać połączenia dalekiego zasięgu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Włoska regionalna linia lotnicza SkyAlps planuje zadebiutować na Lotnisku Chopina, uruchamiając bezpośrednie rej...
Rosyjski generał, który wydał rozkaz zestrzelenia samolotu rejsowego Azerbaijan Airlines, nie został ukarany. Wr...
Z braku maszyn Rosjanie sięgają po stare samoloty. Maszyna An-24, przewożąca 49 osób, rozbiła się na dalekim wsc...
Rosyjskie lotnictwo pasażerskie jest to coraz większej zapaści. Z braku maszyn sięga po stare samoloty. Dziś ran...
Ryanair grozi, że jeśli wejdą cła na samoloty, to nie odbierze swoich boeingów. Dla Embraera 50-proc. taryfa ozn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas