Aktualizacja: 25.11.2019 05:20 Publikacja: 24.11.2019 15:32
Foto: AFP
„New York Times" podał, że kierownik działu inżynieryjnego w Transport Canada oceniający zespolenie i bezpieczeństwo tego samolotu wysłał do międzynarodowych regulatorów następującego emaila: "Jedynym sposobem, jaki ja widzę pójścia naprzód w tym punkcie jest usunięcie" systemu MCAS przez Boeinga. Wysłał tę wiadomość do amerykańskiego urzędu FAA, europejskiego EASA i brazylijskiego NCAA — podał dziennik, a osoba obznajmiona ze sprawą potwierdziła Reuterowi treść meldunku.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas