Tag: Gazeta Wyborcza

Powiązane

Dzienniki

List KCI w sprawie tekstu „Gazety Wyborczej”

Po niepełnym – zdaniem KCI – przedstawieniu na łamach „Gazety Wyborczej” konfliktu między CNT i KCI, prezes KCI Piotr Łysek wystosował do „GW” pismo, w którym domagał się druku listu uzupełniającego fakty bądź publikacji sprostowania. Wobec tego, że „GW” wykluczyła publikację jednego bądź drugiego, list drukujemy na łamach „Rzeczpospolitej”

"Rzeczpospolita" najczęściej cytowanym dziennikiem w kwietniu

W kwietniu na publikacje "Rzeczpospolitej" inne media powoływały się 3426 razy - dało to "Rz" pierwsze miejsce na liście polskich dzienników pod względem liczby cytowań - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

#BrawaDlaWas - media zachęcają do podziękowania pracownikom ochrony zdrowia

#BrawaDlaWas to wspólna akcja zainicjowana przez największe media w Polsce, która ma celu wyrażenie uznania dla lekarzy, ratowników medycznych, pielęgniarek, salowych, laborantów i innych osób dbających o ochronę zdrowia. Media wspólnie zachęcają, aby 7 kwietnia, z okazji Światowego Dnia Zdrowia, brawami podziękować medykom za poświęcenie i codzienną walkę z epidemią koronawirusa.

Nieoficjalnie: Arłukowicz nie pokieruje sztabem Kidawy-Błońskiej

Bartosz Arłukowicz nie stanie na czele sztabu wyborczego Małgorzaty Kidawy-Błońskiej - jej kampanią ma pokierować Michał Gramatyka.

CIR: Premier pozwie "Wyborczą" za tekst o działce

"Prasa ma prawo prześwietlać osoby publiczne, ale ma również obowiązek robić to rzetelnie. Tego obowiązku "Gazeta Wyborcza" nie dopełniła. Ponieważ tekst red. Harłukowicza narusza dobra osobiste Premiera i jego żony, podjęli oni decyzję o skierowaniu sprawy na drogę sądową z żądaniem sprostowania zawartych w nim kłamstw i manipulacji" - poinformowało Centrum Informacyjne Rządu w odpowiedzi na dzisiejszy artykuł "Jak się uwłaszczył Morawiecki".

Kaczyński składa zawiadomienie do prokuratury ws. publikacji "Gazety Wyborczej"

Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński skierował do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w publikacjach "Gazety Wyborczej" dotyczących nagrań z jego rozmów z Geraldem Birgfellnerem oraz sprawy budowy wieżowca przez spółkę Srebrna.

"Gazeta Wyborcza" publikuje dowód wypłaty 50 tys. zł dla księdza

"Gazeta Wyborcza" opublikowała kopię dowodu wypłaty 50 tys. zł jakie Gerald Birgfellner miał przekazać w siedzibie PiS w celu wręczenia ich księdzu Rafałowi Sawiczowi z rady fundacji Instytut im. Lecha Kaczyńskiego, w zamian za podpisanie przez Sawicza uchwały niezbędnej do realizacji inwestycji - budowy dwóch wieżowców - na działce należącej do spółki Srebrna.

Birgfellner: Kaczyński kazał przekazać 50 tys. zł księdzu

Gerald Birgfellner, składając zeznania w prokuraturze 11 lutego, miał stwierdzić, że Jarosław Kaczyński miał nakłonić go do wręczenia 50 tys. zł księdzu z rady fundacji, która jest właścicielem spółki Srebrna - informuje "Gazeta Wyborcza".

Poseł Zjednoczonej Prawicy: Faktura do Srebrnej nie dotarła

- Ta faktura została po raz pierwszy opublikowana w "Gazecie Wyborczej". Do Srebrnej nie dotarła - mówił w TVN24 poseł Porozumienia, Kamil Bortniczuk, komentując ostatnie publikacje "Gazety Wyborczej" ws. tzw. taśm Kaczyńskiego.

Kuzyn Kaczyńskiego odcina się od Birgfellnera. "To nie rodzina"

- To nie jest żadna rodzina. On się przykleił - mówi w rozmowie z "Super Expressem" Jan Maria Tomaszewski, kuzyn Jarosława Kaczyńskiego, o austriackim biznesmenie Geraldzie Birgfellnerze, który miał realizować budowę dwóch wieżowców dla spółki Srebrna.