French Touch. Święto Francji w Polsce

Pod hasłem French Touch po raz drugi ruszy w Polsce kampania promocyjna atrakcji kulturalnych, turystycznych i handlowych Francji.

Aktualizacja: 13.09.2016 06:58 Publikacja: 13.09.2016 00:01

Foto: materiały prasowe

Akcja prowadzona jest także w innych krajach europejskich: w Holandii, Włoszech, Niemczech i Hiszpanii. W Polsce trwać będzie od 21 września do 12 października; organizują ją Agencja Cryptone, Ambasada Francji, Instytut Francuski oraz firmy partnerskie.

– W ubiegłym roku pierwsza edycja French Touch odniosła prawdziwy sukces i zyskała duże uznanie. Stąd chęć, by stała się imprezą cykliczną. Bez wątpienia tegoroczna będzie jeszcze piękniejsza, będzie obfitować we wspólne spotkania sprzyjające lepszemu wzajemnemu poznaniu — zapowiada Pierre Buhler, ambasador Francji w Polsce.

Pozostało 80% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Sztuka
Omenaa Mensah i polskie artystki tworzą nowy rozdział Biennale na Malcie
Rzeźba
Rzeźby, które przeczą prawom grawitacji. Wystawa w Centrum Olimpijskim PKOl
Rzeźba
Trzy skradzione XVI-wieczne alabastrowe rzeźby powróciły do kościoła św. Marii Magdaleny we Wrocławiu
Rzeźba
Nagroda Europa Nostra 2023 za konserwację Ołtarza Wita Stwosza
Rzeźba
Tony Cragg, światowy wizjoner rzeźby, na dwóch wystawach w Polsce