– Wierzymy, że w ten sposób pozyskamy wartościowych pracowników, a nasz program przyczyni się do aktywizacji zawodowej osób niewidomych i słabowidzących – twierdzi Karolina Długosz, menedżer ds. CSR w Capgemini Polska.
Projekt pilotażowy z udziałem kilku takich pracowników pozwoli stworzyć model zatrudnienia, szkoleń i rozwoju zawodowego osób z niepełnosprawnością wzroku. Krakowskie centrum Capgemini poszukuje teraz kandydatów na stanowiska młodszego specjalisty ds. rekrutacji oraz language quality assurance specialist (chodzi o pracowników, którzy będą m.in. monitorować i oceniać jakość obsługi klientów firmy).
Capgemini zależy na kandydatach ze świetną znajomością języków obcych (angielskiego, niemieckiego, francuskiego), którzy mają też wysokie tzw. kompetencje miękkie – Docelowo chcielibyśmy stworzyć w Polsce zespół takich specjalistów, którzy byliby odpowiedzialni za monitoring rozmów działów obsługi klienta wszystkich jednostek Capgemini w Europie – zapowiada Daniel Habrat z Capgemini Polska, inicjator projektu realizowanego wspólnie z Fundacją Menedżerowie Jutra MOFFIN.