Aktualizacja: 09.11.2020 11:05 Publikacja: 08.11.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Prawie 244 tys. ogłoszeń pojawiło się w październiku na 15 największych portalach pracy w Polsce. To o ponad dwie trzecie więcej niż w najgorszym w tym roku kwietniu, ale już o 11 proc. mniej niż we wrześniu – wynika z udostępnionych „Rzeczpospolitej" danych z analizy Job market insights dla agencji zatrudnienia Adecco Group. Podobny trend pokazały opublikowane w piątek dane z urzędów pracy, gdzie również październik przyniósł wyraźny – prawie 12-proc. – spadek liczby ofert w porównaniu z wrześniem.
Nie tylko branża i miejsce zamieszkania, ale również wysokość wynagrodzenia mają wpływ na możliwość pracy z domu.
Przy rosnącej presji na efektywność powinni o nią zadbać też pracownicy, co może też oznaczać inne podejście do...
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas