Klienci potrafią zaskakiwać

Grzegorz Bohusiewicz, prywatny detektyw

Aktualizacja: 09.10.2009 07:52 Publikacja: 09.10.2009 03:53

[b]Rz: Zgodnie z nowym projektem ustawy łatwiej będzie założyć firmę detektywistyczną. Ma pan wielu klientów? Z jakimi sprawami do pana przychodzą?[/b]

Grzegorz Bohusiewicz: Głównie związane są one z relacjami męsko-damskimi. Często sami adwokaci prowadzący sprawy rozwodowe przysyłają nam klientów. Zlecenia bywają zaskakujące.

[b]Na przykład?[/b]

Raz miałem ustalić, czy mąż jest wierny. Żonę niepokoiło, że wraca po pracy, bierze kąpiel, ubiera się w garnitur i znowu idzie do pracy. Okazało się, że zdradza ją, ale... z mężczyznami. Co ciekawe, żona była zadowolona, bo uznała, że to nie jest zdrada. Emigranci chcą sprawdzić, co robi współmałżonek, który został w kraju. Szukamy zaginionych nastolatek, które uciekają z domu. Policja czasami sama po cichu radzi rodzicom, żeby skorzystali z usług detektywa.

[b]Korzysta pan z czyjejś pomocy?[/b]

Gdy infiltrujemy dane środowiska (na przykład narkomanów), zatrudniamy osoby, które się z niego wywodzą. Zawsze znajdzie się chętny do zarobienia paru groszy.

[b]Współpracujecie z policjantami?[/b]

Szanują nas. Wymieniamy się informacjami. Dobrze jest mieć znajomych w służbach mundurowych, bo informacja jest najcenniejsza w tym zawodzie. Wielu detektywów to emerytowani policjanci.

[b]Rz: Zgodnie z nowym projektem ustawy łatwiej będzie założyć firmę detektywistyczną. Ma pan wielu klientów? Z jakimi sprawami do pana przychodzą?[/b]

Grzegorz Bohusiewicz: Głównie związane są one z relacjami męsko-damskimi. Często sami adwokaci prowadzący sprawy rozwodowe przysyłają nam klientów. Zlecenia bywają zaskakujące.

Publicystyka
Marek Cichocki: Donald Trump robi dobrą minę do złej gry
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Minister może zostać rzecznikiem rządu. Tusk wybiera spośród 6-7 osób
Publicystyka
Tomasz Krzyżak: Biskupi muszą pokazać, że nie są gołosłowni
Publicystyka
Jędrzej Bielecki: Niemcy przestraszyły się Polski, zmieniają podejście do migracji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Publicystyka
Łukasz Adamski: Elegia dla blokowisk. Czym Nawrocki może zaimponować Trumpowi?