Masz pomysł na logo Solidarnej Polski? Zgłoś się do konkursu

Solidarna Polska ogłasza konkurs otwarty na logo swojej partii, która formalnie ma powstać już niebawem. Jakie logo najbardziej spodoba się politykom z SP?

Publikacja: 08.03.2012 18:25

Masz pomysł na logo Solidarnej Polski? Zgłoś się do konkursu

Foto: W Sieci Opinii

Rzecznik klubu SP Patryk Jaki powiedział:

U podstaw powstania środowiska Solidarnej Polski stanęło przekonanie o tym, że polska prawica powinna w sposób skuteczniejszy kontaktować się ze społeczeństwem, wciągając je w proces konsultacji nie tylko ws. programu, ale też ważnych decyzji.

Dzisiaj klub Solidarnej Polski przekłada te deklaracje na czyny i chce wciągnąć społeczeństwo w proces konsultacji jednej z najważniejszych rzeczy dla partii politycznych, tzn. logo. Ogłaszamy konkurs otwarty na logo Solidarnej Polski.

Jaki opisał, jak powinno wyglądać logo:

Logo powinno nawiązywać do wartości, którymi kieruje się środowisko Solidarnej Polski, takich jak: rodzina, naród, Polska, wsparcie, wspólnota, współpraca, dialog oraz nowoczesność. Solidarna Polska ma być formacją odwołującą się do wartości i tradycji, ale też nowoczesną formacją centroprawicową i chcielibyśmy także znaleźć tego odzwierciedlenie w naszym logo.

Co najciekawsze na zwycięzcę konkursu czeka nagroda w wysokości 5 tys. zł oraz uścisk dłoni Zbigniewa Ziobry. Zastanawiamy się tylko, czy uścisk jest obowiązkowy?

Rzecznik klubu SP Patryk Jaki powiedział:

U podstaw powstania środowiska Solidarnej Polski stanęło przekonanie o tym, że polska prawica powinna w sposób skuteczniejszy kontaktować się ze społeczeństwem, wciągając je w proces konsultacji nie tylko ws. programu, ale też ważnych decyzji.

Publicystyka
Władysław Kosiniak-Kamysz: Przywróćmy pamięć o zbrodniach w Palmirach
Publicystyka
Marek Cichocki: Donald Trump robi dobrą minę do złej gry
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Minister może zostać rzecznikiem rządu. Tusk wybiera spośród 6-7 osób
Publicystyka
Tomasz Krzyżak: Biskupi muszą pokazać, że nie są gołosłowni
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Publicystyka
Jędrzej Bielecki: Niemcy przestraszyły się Polski, zmieniają podejście do migracji