Prezes TVP - Juliusz Braun przyznaje:
Wynik finansowy programu był niesatysfakcjonujący, ale myślę, że po powtórkach nie będziemy musieli do niego dopłacać.
Jak pisze fakt.pl:
"The Voice of Poland" oglądały średnio 2,3 mln osób, co nie jest wynikiem oszałamiającym. Z kolei wpływy reklamowe wyniosły co najwyżej 27,1 mln złotych. To kwota wyliczona bowiem na podstawie oficjalnych cenników emisji reklam w TVP bez uwzględniania rabatów, jakie dostali reklamodawcy. Nie wiadomo też, jakie wpływy TVP 2 uzyskało z audiotele, za pośrednictwem którego telewidzowie głosowali na wykonawców.
Braun przyznał, że mimo wypracowania w tym roku około 15 milionów zysku, Telewizja Polska poprosiła o 80 milionów dotacji z budżetu państwa (na obsługę transmisji Euro 2012 i prace nad cyfryzacją telewizji publicznej).