Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.04.2020 06:42 Publikacja: 28.04.2020 06:42
Foto: Dominik Pisarek
60 proc. badanych uważa, że w czasie epidemii koronawirusa ich personalia, czy numery osobistych dokumentów poznają osoby nieuprawnione - o tym pisaliśmy tydzień temu. Zaskakujące wnioski płyną również z drugiej części sondażu na temat obecnego postrzegania zagrożeń w internecie. Ponad połowie badanych najbardziej spędza sen z powiek możliwość wycieku ich danych z różnych instytucji i firm.
Włamania do komputera, i w efekcie utraty danych boi się dziś co piąty ankietowany, a ich wyłudzenia przez oszustów - co czwarty. Jednak znacznie więcej osób obawia się problemów, jakie mogą ich spotkać przez niedbałość lub niekompetencję podmiotów, które przechowują informacje na ich temat, czyli urzędów oraz firm - na to wskazało łącznie 54 proc. ankietowanych, którzy wypowiedzieli się w sondażu przeprowadzonym na zlecenie Krajowego Rejestru Długów - Biura Informacji Gospodarczej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Gareth Ward, uznany w lipcu za winnego dokonanych w latach 2013-2015 napaści seksualnych na dwóch młodych mężczy...
W wieżowcu na nowojorskim Manhattanie doszło do strzelaniny, w której zginęły cztery osoby - informuje nowojorsk...
Sześć osób zginęło w strzelaninie, do jakiej doszło na targu Or To Ko, jednym z najsłynniejszych targów w Bangko...
Donald Trump bezskutecznie próbuje odwrócić uwagę od skandalu, a jego zwolennicy stają się coraz bardziej podejr...
Dwie osoby zostały postrzelone w kompleksie akademików Uniwersytetu Nowego Meksyku w Albuquerque; jedna z tych o...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas