Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.05.2018 14:34 Publikacja: 29.05.2018 14:23
Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski
Spółka, która zarządza sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i Fabryka Pizzy oraz Wook zanotowała w pierwszym kwartale 2018 r. skonsolidowaną stratę netto w porównaniu z 1,53 mln straty rok wcześniej. EBITDA spadła w tym okresie do 1,8 mln z 2 mln w 2017 r.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły w tym okresie 41,65 mln, a rok wcześniej 43,84 mln zł. Zwiększyła się też rentowność brutto sprzedaży z 10,8 proc. do 12 proc.
Całkowita sprzedaż usług gastronomicznych we wszystkich restauracjach zarządzanych przez grupę spadła w I kwartale o ponad 7 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2017 r.
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Lubiana przez klientów Starbucksa tradycja podawania przy ladzie własnego imienia, które zostaje następnie zapis...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Po tygodniu eskalacji sporu i intensywnych negocjacji Węgry wycofały się z embarga. Dekret wszedł w życie w nied...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas