Sphinx Polska zwiększa skalę działania i rozwija segment delivery

Sphinx Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i Fabryka Pizzy planuje zwiększenie liczby restauracji i rozwój usług delivery.

Aktualizacja: 29.05.2018 14:34 Publikacja: 29.05.2018 14:23

Sphinx Polska zwiększa skalę działania i rozwija segment delivery

Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski

Spółka, która zarządza sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i Fabryka Pizzy oraz Wook zanotowała w pierwszym kwartale 2018 r. skonsolidowaną stratę netto w porównaniu z 1,53 mln straty rok wcześniej. EBITDA spadła w tym okresie do 1,8 mln z 2 mln w 2017 r.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły w tym okresie 41,65 mln, a rok wcześniej 43,84 mln zł. Zwiększyła się też rentowność brutto sprzedaży z 10,8 proc. do 12 proc.
Całkowita sprzedaż usług gastronomicznych we wszystkich restauracjach zarządzanych przez grupę spadła w I kwartale o ponad 7 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2017 r.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji