Reklama
Rozwiń
Reklama

Obiad już niekoniecznie jedzony jest w domu

Polacy coraz chętniej stołują się w restauracjach i barach. Królują dania typu fast food, na które mieszkańcy miast wydają coraz więcej i coraz chętniej.

Publikacja: 26.06.2018 21:00

Obiad już niekoniecznie jedzony jest w domu

Foto: Adobe Stock

Jedzenie poza domem to jeden z symboli zmian zwyczajów. Z badania 4P Research Mix wynika, że 65 proc. kilka razy w miesiącu je posiłek w barze czy restauracji. Analiza dotyczy miast z co najmniej 100 tys. mieszkańców.

Ogółem Polacy na posiłki w restauracjach, hotelach i w ramach kateringu wydają już 36 mld zł rocznie. Z badania wynika również, że Polacy poza domem najczęściej zamawiają frytki, burgery i zestawy obiadowe. Jeśli chodzi o częstotliwość wizyt, to średnio 35 razy odwiedzają sieci fast food, 34 – piekarnie i punkty z kanapkami, a 24 razy – pizzerie.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama