Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Łukasz Mrowiński: Kawa może smakować inaczej niż kawa

Na rynku kawy w Polsce widać podobne trendy i mechanizmy, jakie miały miejsce na rynku piw kraftowych – mówi Łukasz Mrowiński, współzałożyciel i członek zarządu Etno Cafe, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Publikacja: 24.07.2018 11:49

#RZECZoBIZNESIE: Łukasz Mrowiński: Kawa może smakować inaczej niż kawa

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczył, że kawy wysokiej jakości z sektora speciality muszą mieć odpowiednią ilość punktów w ocenie testerów. - Kawa musi otrzymać przynajmniej 80 pkt. na 100 możliwych. Te kawy są bardzo rozbudowane pod względem aromatu i smaku, nic nie trzeba dodawać, żadnego cukru czy mleka. W tych kawach można wyczuć nuty jagody, pomarańczy, ananasów czy orzechów - mówił Mrowiński.

Przyznał, że kawy w marketach zazwyczaj są kawami niższej jakości.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Reklama
Reklama