„Płynna śmierć”. Dobra nazwa dla wody mineralnej?

Wyróżnianie się na rynku wody jest najwyraźniej coraz trudniejsze. Punkowa w charakterze „Liquid Death” stawia na szokowanie i ekologię.

Aktualizacja: 08.05.2019 14:20 Publikacja: 08.05.2019 14:17

„Płynna śmierć”. Dobra nazwa dla wody mineralnej?

Foto: Liquid Death

Startupy to nie tylko nowe technologie, aplikacje czy hulajnogi na trawnikach. To także nowe pomysły na sprzedaż znanych od zawsze produktów, choćby wody. Startup Liquid Death właśnie zgromadził 1,6 mln dolarów na produkcję i sprzedaż wody dla tych, którzy unikając napojów gazowanych i alkoholu, wciąż chcą pić wodę inną niż ta z kranu. Założony przez byłego dyrektora kreatywnego Netfliksa Mike’a Cessario startup produkuje wodę w półlitrowych puszkach z aluminium i reklamuje ją w sposób, który nie każdemu przypadnie do gustu.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę