Burger King wprowadza kolejne danie z roślinnym mięsem

Burger King we współpracy z marką The Vegetarian Butcher powiększa swoją roślinną rodzinę o nuggetsy. Polska jest drugim - po Niemczech - rynkiem z taką ofertą.

Aktualizacja: 13.04.2021 11:58 Publikacja: 13.04.2021 11:47

Burger King wprowadza kolejne danie z roślinnym mięsem

Foto: AdobeStock

Sieć Burger King podaje, że nowa wegetariańska propozycja powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie gości, którzy dopytywali o kolejne roślinne opcje w menu restauracji. - Stale szukamy możliwości zapewnienia klientom nowych smacznych alternatyw - podkreśla Zuzanna Kilar, brand manager Burger Burger King Polska.

W Polsce również najwięksi producenci wyrobów mięsnych, jak i nabiału, inwestują w nowe technologie i produkują już roślinne alternatywy. Jak pisaliśmy w „Rzeczpospolitej”, w 2020 r. rynek roślinnych alternatyw dla mięsa podwoił się, w przypadku nabiału wzrost przekroczył 60 proc. Ten rynek rośnie coraz szybciej, już warty jest nawet ok. 1 mld zł, a to dopiero początek trendu.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę